Çocuk Gelişimi lisans mezunuyum. Kpss ye girsem normal memur olamaz mıyım?

Bölümümde atama yok. Düz memur olamıyor muyuz lise mezunları gibi acaba öyle bir imkan var mı bizim için. Kendi bölümümde imkan yok kazanmamın

Çocuk Gelişimi lisans mezunuyum. Kpss ye girsem normal memur olamaz mıyım?
Cevapla