Ya arkadaşlar herkes destek personeline hizmetli diyor ama ben aile ve sosyal hizmetler bakanlığının destek personeline başvurdum?

Açıklama da yaşlı bakım vardı huzur evi rehabilitasyon merkezinde sağlıkciyim diye başvuru yaptım yaşlı bakım teknikeri gibi düşündüm kalkıpta hizmetçilik yaptirmazlar herhalde demi
Ya arkadaşlar herkes destek personeline hizmetli diyor ama ben aile ve sosyal hizmetler bakanlığının destek personeline başvurdum?
Cevapla