Yeni kurulacak olan meb öğretmen akademileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

sizce iyi mi oldu kötü mü? tek iyi yanı mülakatın kalkması sanırım.

Yeni kurulacak olan meb öğretmen akademileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla