İkinci dönem kapansam öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerim garipser mi?

Bir lisede öğretmenim ben. Şu an açığım. Yakın zamanda tesettüre girmeyi düşünüyorum. Muhtemelen ya Kasım tatilinde olacak ya da ocak ara tatilde. Arkadaşların ve öğrencilerin tepkilerinden çekiniyorum. Tepki derken yadırgama vs olur diye. Bir yandan da daha fazla ertelemek istemiyorum.

İkinci dönem kapansam öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerim garipser mi?
Cevapla