Tıbbi Sekreterlik 2026 atamaları sizce naısl olur?

bu sene aöften bu bölümü yazmayı düşünüyorum ve mühendislikte başarılı olamasam da bu kpss türünün beni zorlayacağını sanmıyorum, sizce 2026 atamaları nasıl olur, özdllikle Ankara için? hem meslek için hem atama konusunda bilgisi olanlar lütfen söyeleyebilir misinzi? bazı sebeplerden ötürü lisansta mezun olamayacağım tek bir kurşunum kaldı bir bölüm yazıp 2026 da kpss denemek zorundayım, şimdiden teşekkür ederim

Tıbbi Sekreterlik 2026 atamaları sizce naısl olur?
Cevapla