Kpssden yüksek bı puan aldım atanmayı bekliyorum bu süreçte de harcligim olsun diye garsonluk yapıyorum fakat?

Utanmaya başladım yaptığım şeyden ya tanıdık görünce utanıyorum gel de anlat işte durumu çıksam mi işten napsam
Kpssden yüksek bı puan aldım atanmayı bekliyorum bu süreçte de harcligim olsun diye garsonluk yapıyorum fakat?
Cevapla