23 yaşında üniversiteye gideceğim söyleyince herkes neden sanki acizmişim gibi yaparsın başarırsın diyor?

Ben basaramayacağimi söylemiyorum netlerim iyi olduğu halde sanki motivasyonum düşük yapamam diyormuşum gibi yaparsın edersin diyorlar sebebi ne olabilir

23 yaşında üniversiteye gideceğim söyleyince herkes neden sanki acizmişim gibi yaparsın başarırsın diyor?
Cevapla