Iş yerinde mutlu musunuz? NNe gibi sorunlar ile uğraşıyorsunuz?

Ekip çok dedikoducu. Kadin nüfusu fazla.. İş yapmamak üzere kuruluşlar.. Dedikodu yapıp yüzlere gülme vs vs..

Yoneticim ise tam bir maşa.. Ve IK ya şikayet ettim şimdi bi ilgili bi ilgili.. Ama biliyorum ki kolluyor hatamı..

Mutsuz mu herkes yoksa iş mi değiştirmem lazım

İyi bi firma maaş iyi ama herkes birbirine canım gibi bakıyor..

Iş yerinde mutlu musunuz? NNe gibi sorunlar ile uğraşıyorsunuz?
Cevapla