Kayıt Dondurma Nedir, Nasıl Yapılır, Nasıl Açılır, Hangi dönemlerde açtırabilirim diğer sene mi yoksa 2. yarıyıldamı?

Selamlar.
Ben geçtiğimiz günlerde ek kontenjan ile üniversiteye girmeye hak kazandım Aydında.
fakat bütün kayıt işlemlerimi tamamlamama rağmen kyk başvurusu yapamıyorum aktif başvuru dönemi bulunmamaktadır hata kodu:99 diye bişey çıkıyor karşıma şuanda aktif başvuru dönemi mevcut olmasına rağmen (5 ekim 23:59'a kadar açık bir başvuru süreci mevcut kyk'nın sitesinde duyuru yapılmış) nedenini ve çözümünü söyleyebilecek biri var mı bilgili birisi
ilk olarak bunu sormak istedim ikinci olarak asıl konuma geleyim
okulun dersleri 30 eylülde başlıyor ve ben ders kayıtlarımı yaptım onaylandı ne kadar gitmesem olur bilmiyorum ve kayıt dondurma varmış aynı okulda kalıp 2. yarıyılda açtırabiliyor muyum? ya da diğer seneye mi beklemem gerekiyor anlamadım ön lisans programı bu arada bilgisi olan biri açıklayabilir mi lütfen çok acil bilgilenmem gerekiyor

Kayıt Dondurma Nedir, Nasıl Yapılır, Nasıl Açılır, Hangi dönemlerde açtırabilirim diğer sene mi yoksa 2. yarıyıldamı?
Cevapla