Üniversitede kalmak yani öğretim üyesi falan gibi nasıl oluyor?

Üniversitede kalmak istiyorum 1. Sınıftan ne gibi şeyler yapabilirim. Ders notları min yüksek mi olması gerekiyor? Yoksa sonradan sınava mi giriyoruz?
Üniversitede kalmak yani öğretim üyesi falan gibi nasıl oluyor?
Cevapla