Bir dil kursuna ingilizce öğretmeni olarak girdim işten çıkardılar bir de paramı vermiyorlar ne yapmalıyım?

3 hafta olmustu saatlik ücretli olarak calısıyordum zaten sigorta da yapmadılar deneme süreci gibiydi birden pat diye beni isten cıkarıp iban istediler 10 gun oldu ama her sordugumda bugun vercegiz diyip vermiyorlar ve gercekten onlar icin üc kurus para, artık tehdit etmeyi düşünüyorum napsam ki bu durumda ben %100 haklıyım

Bir dil kursuna ingilizce öğretmeni olarak girdim işten çıkardılar bir de paramı vermiyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla