ARAMIZDA AVUKAT VEYA HUKUK BİLEN BİRİ VARSA LÜTFEN OKUSUN SADECE DANIŞMAK İSTİYORUM?

ben 1,5 yıldır bir fabrikada çalışıyorum , çalıştığım fabrika ben ve kuzenimi aynı gün kadroya aldı, soy adlarımız aynı değil. Aslında akraba çalıştırmıyorlar ama soy adlarımızın aynı olmamasından dolayı problem yapmadılar ve bizim ölüm doğum düğün vs vs bu günlerde beraber izin kullanacağımızı biliyordu sayın vardiya amirimiz. Neyse bizi güzelce kadroya aldı aradan zamanlar geçti biz mesailere eksik paramızın verilmesi nedeni ile katılmamaya başladık kendimizce , ama bunlar bunu bizim birbirimizi etkilediğimizi düşünerek sorun yapmaya çalıştılar sonra bize mobing uygulamaya başladılar sanırım bi 8,9 ay sonra başta bi problem yoktu çünkü , sonra bizim kadroya alımımız aynı gün olduğu için yıllık izinlerimiz aynı gündü , tabiki hakkımız geldiği için kullanmak istedik fakat bize hep beraber kullanamazsınız demeye başladılar yine mobing uyguladılar yanlarına çağırdılar vardiya amiri kızıyor dediler , bizi odasına çağırıp bidaha aynı gün devamsızlık yaparsanız vardiyanızı değiştiririm dendi tehtit edildik ve mobinge maruz kaldık bunu da geçtim bizi işten soğutan her türlü davranışı yaptılar en son bizim vardiyalarımızı ayırdılar , ben normalde 3 vardiya çalışan insanım 8 saat , beni 10 saatlik sabit vardiyaya aldı , diğer başka takım liderinin olduğu vardiyaya almak yerine 10 saatlik sabit vardiyasına aldılar bir günde, bana sorulmadı kabulüm dışında benim vardiyamı değiştiler ben 8 saatlik 3 vardiyaya imza atmışken bana sabitte elemana ihtiyacımız var oraya aldık sana soracak değiliz dediler, beni işten soğuttular işe gitmek istemiyorum tazminatım var nasıl alabilirim ne olur gerçekten ciddi soruyorum bi hukukçu okuyorsa fikrini söyleyebilir mi

ARAMIZDA AVUKAT VEYA HUKUK BİLEN BİRİ VARSA LÜTFEN OKUSUN SADECE DANIŞMAK İSTİYORUM?
Cevapla