Çağrı merkezinde çalışmak mı? İlaç mümessiliği yapmak mı?

Merhaba şu an çağrı merkezinde çalışıyorum aynı işi yapmaktan kendimi robot gibi hissediyorum.
Psikolojimde alt üst oldu.

Bir yetden ilaç mümessiliği teklifi aldım. Sizce ilaç mümessiliği yapmak mantıklı mı? Çok zorlanır mıyım?
Çağrı merkezinde çalışmak mı? İlaç mümessiliği yapmak mı?
Cevapla