Çok kararsızım fikrinize ihtiyacım var? Memurluk mu özel sektör mü?

Arkadaşlar kurumsal bi sektörde çalışmaktayım, 25 yaşındayım. Çalıştığım yer güzel fakat geleceğimi düşündüğüm zaman çokta beni geliştirebilecek bir sektör değil maaşı da asgari ücretten bir tık üst. İş beni zorluyor biraz ama yapılmayacak kadar da değil. Bana daha yaşın erken bir sene KPSS çalış diyorlar, ve ben birçok özel sektörde çalıştım hiçbiri çalışılacak ortam değil, sizce özelde çalışıp para mı kazanmalıyım yoksa KPSS yi denemeli miyim?

Çok kararsızım fikrinize ihtiyacım var? Memurluk mu özel sektör mü?
Cevapla