Üniversitede okurken part time bimde çalışmak kekoluk eziklik midir?

3. sınıfım okuduğum halde insanlar ayak işcisi gibi görüyor kendimi kötü hissediyorum. Okulum bitince kendi bölümümden çalışıcam.

Üniversitede okurken part time bimde çalışmak kekoluk eziklik midir?
Cevapla