Üni bitince yüksek lisans yapıp araştırma görevlisi olmak isteyenler neden oluuur yani hocalar sorarsa ne diyeyim?

Üni bitince yüksek lisans yapıp araştırma görevlisi olmak isteyenler neden oluuur yani hocalar sorarsa ne diyeyim?
Cevapla