KYK'da kalacağım da dikkat etmem gereken neler var? Oda arkadaşı çok önemli diyorlar doğru mu?

KYK'da kalacağım da dikkat etmem gereken neler var? Oda arkadaşı çok önemli diyorlar doğru mu?

Ne mutlu size üniversiteye yerleşmişsiniz keşke bende gidebilseydim ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Benim de ailem zorla bütün tercihlerime hemşirelik yazdırdılar mezuna kalayım eczacılık okuyayım dedim sen kapasitesizsin kazanamazsın dediler (amcam, dayım, babam ve niceleri) yakın olsun diyede doğudaki üniversiteleri yazdılar yani sevmediğim bir şehirde sevmediğim bir mesleği öğrenmek zorundayım en kötü yanı bunu onlarca yıl boyunca yapmak zorundayım sana bir tavsiye veremeyeceğim ama kendi paranı kazanıp ayaklarının üzerinde duramadığın sürece en yakınında olan aynı evde yaşadığın ailen olsa bile onların eline bakmak zorundasın türk aile yapısı böyle anne baba her zaman haklıdır ve çocuklarını kendilerinden daha iyi bilirler (!)
Binbir türlü insan olacağı için asla evdeki rahatlık kafasıyla oraya gitme.
Kimisinin sabah dersi olur veya erken kalkar, spor yapıyordur vs. ses yapar doğal olarak, uyanabilirsin.
Kimisi gece ışık söndürmez ya uykusu yoktur, ya ders çalışıyordur ya da öyle keyfi takılıyordur hazırlıklı ol.
Ha sen yine de sesini çıkar. Bak şu şu saatler bize uygun olur. Şu saatler arasında mecbur kalmadıkça ses yapmayalım hepimiz için daha iyi olur açısından diye gir konuş.
Kesinlikle ama kesinlikle özel alanına girilmesine müsade etme, eşyalarını senden izinsiz aldırma. Alındıysa da üslubunu iyi ayarlayarak bundan hoşlanmadığını, gerekirse arayıp sormalarının uygun olacağını söyle herkes sınırını bilsin yoksa ipini koparırsan bitti gitti daha toparlayamazsın.
Herkesle uyusayim derdine düşme hepsiyle anlaşamazsın zaten. Herkesle iyi olayım diye her şeyini paylaşıp kendini kullandırtma. Min 6 ay, Max 1 sene sonra zaten çoğu grup oturur kim iyi kim kötü görürsün.
Özelini ilk 7-8 ay kimseye anlatma, sadece eğlen ve ortamı izle. Sana dedikodu taşıyanla arkadaşlık yapma senin arkandan da taşıyordur net.
Odaya arkadaş getirme konusunda da; Daha en başından sesini çıkarmazsan işin yaş. Herkese söyle konuş; Birisi ders çalışıyorsa odaya arkadaş getirilmesin. Çok isteniyorsa ders çalışan kişiye sorulsun, önemli ders olabilir veya sadece tekrar ediyor olabilir. Buna o karar versin.
Ve son olarak herkesi tanımak zorunda değilsin, herkesle iyi olmak zorunda değilsin. Sen antipatik gözükme, derslerine odaklan ve eğlenmesini de bil insanlar seni bulur zaten.
Ders notlarını da boş boş dolaşan insanlara asla verme, yok sevgilimleydim yok arkadaşta kaldım falan fistan boskoy. Geçerli bir sebep yoksa zktir et. Beleşçilik çok olur üniversitede o yüzden buna da hazırlıklı ol.
Hadi eyw keenks.
Oda arkadaşı çok çok önemli gerçekten kykda her türden insan tanıyacaksın kimisi gece vakti camı açacak sabah erkenden okulu olan gürültü yapacak biri uyumak istediğinde ışığı kapatmayacak bu tür şeylere hazır ol
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Oda arkadaşı çok önemli. Eğer oda arkadaşın kötüyse, en modern yurt bile sana zindan olur. Ama eğer oda arkadaşın iyiyse, en kötü yurt bile sana cennet olur. Umarım, iyi oda arkadaşlarına denk gelirsin.
Cevap
6Cevap
Oda arkadaşın iyiyse düğün senin odandadır gir oyna çık oyna oda arkadaşın kötüyse cenaze senin odandadır gir ağla çık ağla 😅
Oda kokusu al ve göz bandı osruanı ayrı sçanı geğireni kokanı ışıksız uyumayanı vs vs
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Şiddetle oda kokusu tavsiye ediyorum şahsen her oda arkadaşı temiz olmuyor e bir de " gidip duş alır mısın?" Da diyemiyorsun. Kırılan sert valizler ziyade katlanabilir bir valiz al
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Oda arkadaşı en önemlisi :) eğer oda arkadaşın iyi denk gelirse KYK sana cennet olur ama eğer öyle değilse geçmişler olsun :)
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Oda arkadaşı önemli, giriş çıkış saatlerine dikkat et
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Oda arkadaşlarınla kavga etme
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Oda arkadaşların umarım iyi olur yoksa sıkıntı
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
oda arkadaşlarına dikkat et
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
iyi düşün sana en doğru ve mantıklı olanı yap
ailenin güvenini kazanmak icin taviz ver fedakarlık yap
ben o zaman bu üniversiteyle ilgili kararı alırken aileme danışmadan kendim karar aldım çünkü ailem beni bu konuda desteklemedi sonra aileme söyledim babam bana kızdı benim 23 yaşında bir abim var annem bugün beni abimle kıyasladı annem bana bak senin abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacakken bana söylüyor ama sen söylemiyorsun dedi normalde ailemden gizli saklı bir şey yaptığım yok sonra bende anneme o zaman abimde kendi kararlarını kendi versin artık 23 yaşına geldi yarın evlenecek çocuk sahibi olacak o zaman ne yapacak evine nasıl bakacak o zaman da mı sana kararlarını soracak anne dedim sonra abime de sende artık kendi kararlarını kendin al abi dedim sonra abim gidip hemen anneme söyledi hatta üzerine biraz kaynak yapıp anneme söyledi yani abime söylemediğim şeyleri de anneme söyledi sonra beni haksız çıkarttılar yani kötü kişi ben oldum. Sizce haksız mıyım?
sen haklısın kanka
Dershanede ki rehberlik hocam da ailem gibi bana sen elektrik bölümünü okuyamazsın dedi bir de babam beni 1 hafta önce gidip tekrar dershaneye kayıt etti yani bu yıl da tekrar dershaneye gideceğim bir de babam o gün dershaneye gidince dershane müdürü ile konuşmuş müdür babama Ahmet nasıl sizden gizlice elektrik bölümünü tercih etmiş Ahmet elektrik bölümünü okuyamaz o yapamaz elektrik işini demiş babam müdür ona öyle söyledikten sonra eve gelince üzerime geldi bana daha çok kızdı
ailen sana sorabilirdi tercih yerini
Çok çok önemli
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
İlk üniversiten mi kaç yaşındasın
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Kesinlikle önemli
ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?