İşimde 1 bucuk ay once ayrıldım surekli agliyorum başka ise basladigimda 2 saat bile durmuyorum😪😪 cok ozluyorum geri doner miyim?

3 sene çalıştım, 27 yaşındayım. En uzun çalıştığım iş yeriydi. Daha önce 3 yerde çalışmıştım. Orayı ve kişileri çok sevmiştim, alışmıştım. Ailemden dolayı kötü bir şekilde ayrıldım. Geri dönmek istiyorum. Sabah akşam 1 buçuk ay oldu, içimdeki his geçmedi.😪😪😪 yerimde biri var boş yerde yok patronum bana Ekim sonuna tarih verdi bulamazsan gel diye ama nedense boşa hevesleniyormusjm gibi ya da dönsem eskisi gibi olmiyicak gibi hiçbir şey 😪😪

İşimde 1 bucuk ay once ayrıldım surekli agliyorum başka ise basladigimda 2 saat bile durmuyorum😪😪 cok ozluyorum geri doner miyim?
Cevapla