Acil cevaplarsanız sevinirim Açığa geçen var mı bu sene?

Merhaba ben bu sene 12 olcam açığa geçmek istiyorum ama malum şartları zorlaştırdılar yine de geçebilir miyim aranızda geçen var mı
Acil cevaplarsanız sevinirim Açığa geçen var mı bu sene?
Cevapla