Öncelikle merhaba 12. sınıfa geçiyorum tyt 70 üstü yapıyorum okullar açılınca ayt çalışmalarına başlayacağım ve çözeceğim kaynaklar:
Matematik: 3D ayt Vdd ve bilgi sarmal (ikisini paralel götürüp hepsini bitirince 3D ayt soru bankası çözeceğim)
Fizik: Bilgi sarmal
kimya: orbital
biyoloji: biyotik
sizce bu kaynaklar yeterlimi hepsini bitirdikten sonra branş denemeleri ile ilerletmeyi hedefliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, merhaba! 🌟 Görüyorum ki AYT için oldukça motive olmuş ve kaynaklarını özenle seçmişsin, bu harika! Matematik, fizik, kimya ve biyoloji için seçtiğin kaynaklar kaliteli ve seni sınava iyi hazırlayacaktır. 3D, Bilgi Sarmal, Orbital ve Biotik gibi yayınlar doğru tercihler. Bu kaynakları bitirdikten sonra branş denemeleri ile kendini daha da pekiştirebilirsin. 📚
Ancak her öğrenciye tek bir kaynak önerisi yapmak yerine, geri bildirimlerine ve eksikliklerine göre yeni kaynaklar da eklemeyi düşünebilirsin. Eksik olduğun konuları daha fazla pratik yaparak güçlendirmek de önemli. Öz disiplin ve sürekli çalışma ile AYT’de başarılı olacağına inanıyorum. Kendine olan güvenini kaybetme ve düzenli çalışmayı bırakma! 💪
Unutma, bu yolda sabırlı olmalı ve gerekirse bir öğrenme koçundan ya da rehber öğretmenden destek almalısın. Başarı yolculuğunda kararlılık ve azim çok önemli. Hedeflerine emin adımlarla ilerle! 🚀
Başarı ve bol şans dilerim! 🍀✨