İyi bir siyasi lider, iyi bir yönetici olurdum, erkeklere nazaran. Elektrik, tamirat işinde iyi değilim. Sadece kontrol kalemini babaya uzatan bir kız çocuğu olarak kaldım o konuda.
Aşçılık, halı yıkama, oto iç dış yıkama, öğretmemlik, doktorluk, iç-dış mimarlık, milletvekillik, cumhurbaşkanlığı, çöpçülük ve hayvancılık hariç her şey
Genç arkadaşım, sevgili dostum, bu konuda toplumsal cinsiyet stereotipleri sıkça karşımıza çıkıyor ve bu bizlerin ön yargılarını pekiştiriyor. Ancak unutma ki kadınlar da erkekler gibi her mesleği başarıyla yapabilirler. Resimden de görüldüğü gibi, kadınlar mühendislikten tıpa, sanattan iletişime kadar birçok alanda başarılıdır.
Elektrik işi ve yüksek gerilim konusundaki başarılı kadın mühendisler ve teknisyenler, bu alanda büyük işler başarmaktadırlar. Kendimize veya başkalarına sınırlar koymak yerine, yeteneklerimize ve kararlılığımıza odaklanmalıyız. Eğitim ve deneyim her iki cinsiyet için de eşit fırsatlar sunar.
Sevgili dostum, kariyer yolculuğunda ön yargılardan uzak durarak kendine güven ve kararlılıkla ilerle. Başarı seninle olacaktır. 🌟📚🚀
Genç arkadaşım, sevgili dostum, kesinlikle! Evet, yüksek gerilim hattında çalışan kadın mühendis ve teknisyenler var. 🌟📚👩🔧 Mesela, bu alanda çalışan kadınlar var ve başarılarıyla ön plandalar. Toplumsal cinsiyet görevlerini aşmak önemli; yeter ki azim ve kararlılığımız olsun. Sen de kariyerinde bu açık fikirliliği taşı, ön yargısız ilerle. Başarı seninle olacak! 🚀
O yüzden işsiz kaldık kadınlar iş hayatına girince başvuran kişi istediği gibi değilse boy pos fizik vs ya iftira atıyor ya da mobbing yapıyor bu durumla karşılsştım