Gençlik ve Spor Bakanlığı, üniversite öğrencilerinin barınma sorununu çözmek için Muğla'nın ünlü turistik ilçesi Marmaris'te bir 5 yıldızlı oteli satın alarak Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) yurduna dönüştürdü.
Marmaris'te 5 yıldızlı bir otel öğrenci yurdu oldu. Öğrenci yurtları sence nasıl olmalı?
Çok iyi düşünülmüş bir şey tebrik ediyorum bakanlığımızı. Sadece yurt olarak değildir bence. Devlet tarafından satın alınmasının başka sebepleri de olabilir. Neticede öğrenciler tarafından kullanılacak olması güzel bir şey tabii. Umarım adaletli bir paylaşım yaparlar da gerçekten durumu iyi olmayan öğrenciler bu yurttan faydalanır.
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Ulkede ayni sartlarla olsan bile niye adalet saglanamiyor. Ahmet te mehmette üni kazandi. Ayni universiteler belki ayni fakültede ya da sinif arkadasi bunlar. Ikisine de kyk çıktı diyelim. Biri 5 yildizli otelde konaklayacak, diğeri daha eski, kutu gibi, ozel kyk olarak tasarlanmis yerlerde kalacak. Ayni sartlari her ogrenciye saglamak gerekmez mi? Ahmetin sucu ne mesela bu kyk da kalamamasinin?
Meslek secimine gelince bu cocuklar alani, kafasi, yetenegi ne olursa olsun ayni sinavlara, sorulara tabii tutulmuyor mu? Sinav disinda niye bir esitlik ve adalet saglanamiyor?
Su kyk da bende kalmak isterdim kim istemez ki. Sosyal medyada goruyorum cok guzel kyk lar var. Yorumlarda soruyorlar nerenin bu yurt diye. Xxx yerde otelden dönme yurt diyor paylasan kisi. Ama o kadar guzel ki.
Herkes benzer sartlarda kalmak istemez mi? Her ogrencinin hakki degil mi boyle yerlerde kalabilmek? Oteli donusturmek yerine ya yurt yapilacak ya da diger kyk lari kapatip tum sehirdeki guzel olan otelleri kyk yapalim o zaman.
5 yıldızlı otel kadar olmasa da insani yaşam şartlarına sahip olsun yeter. Bir odada 3 kişiden fazla kalmasın. Her odanın tuvaleti ve banyosu olsun. Etüt salonları ve yemekhanesi düzgün geniş olsun. Gibi gibi
Emin olun Burada kalıp da devletine milletine küfür eden onlarca ezik ruhlu mankurt çıkacaktır sosyal medyada 5 yıldızlı otel konforunda yurtta kalıp da... Çünkü süt bozuk kan bozuk meşrep bozuk