Başarı takıntım var. Bu beni hayattan koparır mı sizce veya mantıklı mı?

Kafamda sadece başarı var ve odağım genel olarak başka yerlere çok kaymıyor. Daha çok gencim ve aynı zamanda bu yaşlarımı da dolu dolu yaşamak istiyorum ama tabiri caiz ise resmen öğrenme açlığı içindeyim. İçimde yanıp tutuşan bir ateş var. Bilmiyorum hem başarı hem sosyal hayat mümkün mü veya mümkün olmasa bile yaş ilerledikçe bundan pişman olur muyum? Bu arada cevap ne olursa olsun bu yolda devam edeceğim ama işte fikirlerinizi merak ediyorum

Başarı takıntım var. Bu beni hayattan koparır mı sizce veya mantıklı mı?
Cevapla