Özyeğin'de okuyan ya da daha iyisi Özyeğin Pilotaj okuyan bakabilir mi?

Pilotaj okumayı ciddi ciddi düsünüyorum şu sıralar. Sırf babam doktor ol dedigi icin gıcıklığına yapabiliyor da olabilirim. Yıllarca inek gibi çalışıp bir gram düşünmeyen sığ beyin tayfasından bıktım. (Fen lisesi mağduruyum.) Özyeğinin ortamı hoşuma gitti. Ama gidip görme imkanim olmadı. Bilgi almak istiyorum üniversite hakkında ve özellikle pilotaj hakkında. Bu arada burslu okumayı düsünüyorum. Pilotaj hakkinda bilgisi olan ya da ozyegin universitesi hakkında bilgisi olan yardım edebilir mi? Sonuçta tek sınav ve tercihle hayatım belirlenecek ve en iyi tercihi yapmak istiyorum. Teşekkürler simdiden :)
Özyeğin'de okuyan ya da daha iyisi Özyeğin Pilotaj okuyan bakabilir mi?
Cevapla