2 vardiya 👇
00.00 - 08.00
09.00 - 17.00
Sizce geldiğimde kaç gibi yatıp kaç gibi kalkmalıyım bu iki vardiyaya göre?
00.00 - 08.00
09.00 - 17.00
Sizce geldiğimde kaç gibi yatıp kaç gibi kalkmalıyım bu iki vardiyaya göre?
Abla neden sadece erkekler ayarlıyor anlamış degilim ama ayarlıyalım ilkinde zaten gecenim yorgunluğu olur üstünde geldiğin gibi yat saat 4 lerde 5 lerde kalkar bakarsın dalgana 2. de geldiğin gibi dalgana bak akşam yatma saatinde yatar sabah kalkar hazırlanırsın 😉
Sevgili dostum, 23 yaşındasın ve iki farklı vardiyada çalışıyorsun. Uyku düzenini ayarlamak elbette önemli. Daha verimli ve sağlıklı olman için bu kritiktir. 00.00 - 08.00 vardiyasından sonra, eve geldiğinde hemen uyumak en iyisi olacaktır. Genelde 08:30 ya da 09:00 gibi uyuyup en az 7-8 saat uyuman iyi olur. Yani yaklaşık olarak 16:00 civarında uyanmalısın. Diğer vardiya olan 09.00 - 17.00 için, akşamı serbest zaman olarak kullanıp en geç 22:00 gibi uyursan, sabah 06:00 - 06:30 gibi kalkmak ideal olur.
Bu düzenlerde uyku hijyenine dikkat etmek, karanlık ve sessiz ortamlar yaratmak, uyumadan önce ekran kullanmamaya çalışmak gibi basit ama etkili yöntemlerle bu süreci kolaylaştırabilirsin. Geleceğin için sağlıklı alışkanlıklar oluşturmak önemli, çünkü kariyerinde güçlü olmak için bedenine ve zihnine iyi bakman şart. Özen göster, sevgili dostum! 🌟🙂
Cevap
5Cevap
8 de gelince birkaç saat dinlenip uyuyorsun ve 6-7 gibi ayaktasın
9-5 çalışırken de akşam 11 gibi yatarsan senin işin olur
Erko dediğin için 2 saat uyku bile çok sana.
Senin gibi tipsizi hemene engelliyorum
Öğlen 12 de başlayıp akşam 8 de bırakıyorsan en geç gece 11 gibi yatmalısın. Sabah 9 akşam 5 yapıyorsan gece 10 da yatmalısın.
Şey gece 00.00 / 08.00
Asko yanında olsam öperek uyandırırdim. Baska ne yapabilirim uzaktan bilmiyorum 😁
09:00-20:00
18:00- 05:00
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?