Çalıştığınız şirkette cam tavan olduğunu düşünüyor musunuz?

Ben biraz böyle bir şey olduğunu düşünmeye başladım açıkçası. Çalıştığım birimde geçmişte kadınlar takım lideri konumuna gelmiş ama o zamanlar ekip çok küçükmüş ve ihtiyaç da varmış. Şimdi ekip gayet kalabalık, sanki mülakata girenlerden erkekler daha fazla takım lideri oluyor gibi gözlemliyorum. Bir kadın bir lider takım lideri adayı olunca bir kaç ay sonra takım lideri title'i alan erkek oluyor.

Benim takım liderim yeni takım lideri adayı olmuştu ve kadındı. Işi de bir süre başarıyla yürüttü. Biraz egosu vardı ama erkek adayların sanki egoları yok muydu? Diğer adayların titlelari 2 ay sonra güncellendi, benim takım liderimin güncellenmedi. Kızın motivasyonu azaldı, takım başarısızlığa doğru gitti, o da işi bıraktı. Toplantıda da onun dikkatinin dağıldığını falan söylediler. Tabi ki dağılır, hak ettiği title verilmiyor, o da daha fazla yapmak istemedi.

Siz kendi çalıştığınız şirkette ne gozlemliyorsunuz?

Çalıştığınız şirkette cam tavan olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla