Yöneticim bana kafayı taktı, ne yapsam gözüne batıyorum?

Yıldırma politikası olmadığını biliyorum, ama her işime takıyor." Excelin açılmıyor diyor " bakıyorum. Sıkıntı yok... İşi kolay yoldan yaparım zor yoldan yap uğraş diyor neden böyle...
Yöneticim bana kafayı taktı, ne yapsam gözüne batıyorum?
Cevapla