11 yazı nasıl çalışılır?

Ben ea öğrencisiydim ve yazın başından beri edebiyat sosyal matematik çalıştım. 2 hafta önceyse bu bölümün bana uygun olandığına karar verip sayısala geçtim. Önceden tyt fene önem vermiyordum şimdi işim düştü. Ama 11 fenim hiç yok. 11. Sınıfken ea öğrencisiydim. Kalan şu zamanda ayt fene giriş yapayım mı yoksa tyt feni iyice oturtup öyle mi giriş yapayım bilemiyorum. Nasıl yapmalıyım?

11 yazı nasıl çalışılır?
Cevapla