Sizce bir şans vermeli miyim yoksa kendi geleceğime mı odaklanmalıyım?

Dershanenin mezun bölümüne yazıldım ama hoca yanılmıyorsam bendn hoşlanıyor yani hareketlerinden her şeyinden çok belli geçen senede aynı dershaneydim geçen sene başladı açık açık bir şey olmadı aramızda ama belli yani anlıyorum bende boş değilim 40 yaşında ama çok iyi birisi tam aradığım tip ama kararsızım kendi geleceğime mı odaklanmalıyım offf kafam karışık çok

Sizce bir şans vermeli miyim yoksa kendi geleceğime mı odaklanmalıyım?
Cevapla