Galiba ben daha okuyamayacağım sizce ne yapayım?

Dopamin reseptörlerime anasını bellettim. Reelsler, şekerli gıdalar/kötü beslenme, negatif düşünceler, p... grafik içerik derken.

bir şey söylerken ne diyeceğini unutan, eşyalarını unutan, sürekli heyecanlı ve stresli, çabuk sinirlenen yalnız kalmak isteyen birine döndüm. Bir şeyi sürdürmek istersem de dikkatim hemen dağılıyor. Duygusalım kafaya birinin lafını çok takıp çok önemseyip kendim ne istediğimi kendime sormuyorum bilmiyorum.

Beynim çalışmıyorken hal böyleyken ben sınıfta işlenen dersi nasıl anlıyim, anladım desem 4 sene nasıl disiplinli sıkılmadan devam edeyim? İşe girmeliyim sanırım artık sonra okurum :/ yeterince yük oldum aileme

Galiba ben daha okuyamayacağım sizce ne yapayım?
Cevapla