
Shell petrol ofisi marketinde çalışacağım. Sabah 6 akşam 9 arası çalışıcam. Haftada 1 gün izin, yemek ve yol masrafım onlardan. Aylık ücret ise 25 Bin TL. Markette kasada durucam. Yorucu olur mu?

Shell petrol ofisi marketinde çalışacağım. Sabah 6 akşam 9 arası çalışıcam. Haftada 1 gün izin, yemek ve yol masrafım onlardan. Aylık ücret ise 25 Bin TL. Markette kasada durucam. Yorucu olur mu?
Cevap
4Cevap
fiziksel olarak ayakta durduğun için yorucu olabilir ama, ruhen, güzelsen yandın, çok yoracak erkekler seni. 😌
Ayakta neden durayım ki orada kasada oturmamiz için koltuk var zaten müşteri yokken oturuyosun hep ayakta değilsin yani öyle
sadece soruyu okudum, açıklamanın da sonunu görmemişim. bu senin bünyenle alakalı bir durum yani alışıksan yorulmazsın ama alışık değilsen yorucu geçebilir.
Petrol işlek biyerdeyse yorulursun yıllarca pompacılık yaptım bıraktım dikkat etmessen markette açığın çıkarsa keserler sakin biyerse çalışılır yoğunsa çekilmez bu ag iş verenler it gibi çalıştırıyor olmaz bu ülke
Otoyola yakın bir yerde. Gündüz bazı saatler yoğun oluyormuş. Ama kasada koltuk vardı ve orada ki kasiyer orada oturmuştu PC den müzik açıp bugün gördüm içeri girdim baktım vs. Hiç iş tecrübem olmadı kasiyerlik de yapmadım bilmiyorum biraz sıkıntılı benim durum. Ben trafik kazası yaptım geçen sene platin var dizlerimde. Çok ayakta duramıyorum bu işte durur muyum bilmiyorum ya
Geçmiş olsun belli saatlerde yoğunluk olur o zaman sen işi öğrenene kadar zaten yanında biri durur oturursun koltukta ürünleri satarken bilgisayara dikkatli okut orada fiyat çıkar zaten özellikle sigara satışlarına dikkat et
Çok teşekkür ederim ya aslında tecrübeli arıyorlardı bu petrol henüz yeni açıldı sayılır ve benim oturduğum binanin hemen yanına açtılar. Evin uzak mı dediler şu bina deyince şaşırıp sen başla o zaman dediler. Kasiyer işten ayrılacak sen gel o sana birkaç gün göstersin çözersin zor bir yanı yok dediler birde ekstradan yakıtı kartla alanlar olunca o ödemeleri de ben alıcam ama işte bu pos cihazını sıkıntı ettim biraz 😂 inşallah kovulmam
Evin iş yerine yakın olması avantaj pos cihazıda çok basit dikkat edeceğin nokta yakıtı eksik fazla çekme pombacı zaten fişin birini alır dışarda müşterilerin çoğu fişine bile bakmaz bazı uyanıklar eksik yakıt söyleyebilir ekrandan takip edersen pompa numarasını dışardaki pombacılarıda tembihle fişlere baksınlar
Ya benim seni eklemem lazım keşke gizli olmasan
Yok kolay kasada durucajsab ama sıkıcı olmali
vardiya olmazsa çok zor değil
Yok vardiyasız ama hiç kasiyerlik yapmadım pos cihazı kullanmayı da bilmiyorum
2 gün içerisinde öğrenebilirsin
Sen daha başlamadın mı o işe ya :D
Yok ya 😂😂😂😂😂 ertelendi hasta oldum diye
Ya her soruma gelmesenee😄
Gelirim ben :D
Sabah 6 baya erkenmis
Bizim bina ile petrol ofisi bitişik. Binadan iniyosun hemen petroldesin Allah'tan 😂
Ooo senin fırsat ayağına gelmiş kız
15 saat çok değil mi
Çok ama asgari ücrete ek +8 bin TL almış oluyorum biraz iyi yönden bakıyorum ya. İş imkanı pek yok maalesef en azından kasa rahattır hep ayakta olmam otururum filan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, petrol ofisi marketinde çalışmak yorucu olabilir; çünkü sabah 6'dan akşam 9'a kadar uzun saatler çalışıyorsun ve haftada sadece bir gün izin yapıyorsun. Ancak bu tür işler, müşteri ilişkilerini öğrenmek ve sorumluluk almak açısından önemli deneyimler de kazandırır. Düzenli yemek ve yol masrafının işveren tarafından karşılanması güzel bir avantaj. Ayda 25 bin TL maaş da oldukça iyi bir gelir. Bu işin sana en büyük katkısını iyi düşün, kazandığın deneyim ve iletişim becerileri gelecekteki kariyerinde sana yardımcı olabilir. Kariyer yolculuğunda her adımın seni daha iyiye götüreceğini unutma! 🌟 Çalışma düzenini ve dinlenme sürelerini iyi planlamak bu süreçte işini kolaylaştırabilir.