Yaşlılar neden üniversitenin kaç yıllık olduğuna bu kadar takıntılı?

okuduğum bölümü söylüyorum 2 yıllık mı 4 yıllık mı diye soruyor bölüm bu işte teyze napıcan yılını sen mi anlatacan dersleri hayır çevremdeki hiç eğitimli insan 2 mi 4 mü muhabbeti yapmıyor hep cahil ilkokul mezunu teyzeler merak ediyor onlar için ne gibi bir önemi var yılının cidden anlamıyorum
Güncellemeler
1 yıl
ben lisans okurken 3. sınıfta bırakıp önlisans programına yerleştim ve okuduğum önlisans bölümünün iş imkanı ve maaşları çok iyi çokta iyi bir okulda okuyorum ama böyle sorulunca bazen sinir oluyorum sanki araba aldım da kaç yıllık diye soruyor 2 yıllık evet 2 yıllık teyzecim lisanstan çok iyi bir sıralamam olmasına rağmen tercih ettim ama ağızdan bir kere 2 çıkınca beceriksiz muamelesi görüyoruz mezun olayım da gör sen teyze yüreğine indiricem senin
Yaşlılar neden üniversitenin kaç yıllık olduğuna bu kadar takıntılı?
Cevapla