Tıpa 2 yıl geç başlıyorum sosyalleşememekten korkuyorum ne yapmalı?

yaşımdan olgun biriyim. yaşıtlarımla bile sarmıyorken 2 yaş küçüklerle ne yapacağım. illa arkadaşın olur demeyin ben tek tük istemiyorum. olsun bayağı geniş çevrem falan. moralim çok bozuk okumak istemiyorum. zaten hiç arkadaşı olmayan yalnız biriydim. üniversitede düzelir dedim bu sefer 2. yaş büyük olacam çoğundan😔😔
Tıpa 2 yıl geç başlıyorum sosyalleşememekten korkuyorum ne yapmalı?
Cevapla