Kendinizi başarısız hissedip üzüldüğünüzde ne yapıyorsunuz?

Zor bir dönemden geçiyorum. Belli bi yere geldim ama ilerleyemiyorum. Çevremdeki herkes başarıyor ama ben başaramıyorum. Tek bir başarısızlığıma takılıp kaldım ve diğer hiçbir başarım beni tatmin etmiyor, mutlu olamıyorum. Takılı kaldığım için ne başka bir şey yapabiliyorum ne de başarılı olabiliyorum.

Daha iyi hissetmek ve döngüyü kırmak için ne yapabilirim? Siz neler yapıyorsunuz?
Kendinizi başarısız hissedip üzüldüğünüzde ne yapıyorsunuz?
Cevapla