Torpille bir lisede iş buldum halka ilişkiler uzmanı olarak ama yaşım 22. sizce erkek öğrencilerle sorun yaşar mıyım?

lise öğrencileri 17-18 yaşlarında ergenler benimde yaşım daha genç sizce sorun olur mu ya gitmesem mi acaba

Torpille bir lisede iş buldum halka ilişkiler uzmanı olarak ama yaşım 22. sizce erkek öğrencilerle sorun yaşar mıyım?
Cevapla