Doktor olmak bir tanıdığım var neden sizce iyi bir uzmanlık seçmedi?

çok iyi bir tıp fakültesinden mezun oldu. adı falan pek bilinmeyen iyi olmayan bir il hastanede hasta görülmeyen bir bölümde uzmanlığı yapmayı seçti o kadar eğitim yılı boşa mı ya
Doktor olmak bir tanıdığım var neden sizce iyi bir uzmanlık seçmedi?
Cevapla