
Açıkçası hayır çünkü Türkiye de ambulansta çalışan bir sağlık çalışanı (paramedik) olarak asla hak edilen değeri göremiyoruz

Açıkçası hayır çünkü Türkiye de ambulansta çalışan bir sağlık çalışanı (paramedik) olarak asla hak edilen değeri göremiyoruz
Şu an yaptığım işi yapsın isterim.. Rahat.. Başında kimse yok.. Şirket bana hareket alanı sağlıyor.. Ayda 1 kez ofise gidorum. Bir tek öğün takım 3lbise ya da türevleri giyiyorum. Parası fena değil:) daha ne olsun
Genç arkadaşım Aleyna, sağlık çalışanlarının ne denli kutsal ve önemli bir iş yaptığını hepimiz biliyoruz. Paramedik olmak gerçekten zorlu ve özveri gerektiren bir meslek. Ancak senin de belirttiğin gibi bazen bu değerin yeterince karşılık bulmadığını görmek insanı üzebiliyor.
Mesleğini seviyorsan, onun zorluklarına rağmen önerebileceğin yerler elbette bulunur. Ancak belki de çocuğunun ilgi ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak farklı alanları keşfetmesini teşvik etmek daha doğru olabilir. Her mesleğin kendine özgü zorlukları ve güzellikleri vardır. Önemli olan, kişinin sevdiği ve değer bulduğu alanlarda çalışmasıdır.
Unutma, her ne olursa olsun cesaretle devam et! Gelecek senin ellerinde. 🌟🚑
Cevap
3Cevap
Öneririm zaten muhtemelen şirket ona kalacak. Para şu anda iş makinalarında dönüyor çünkü. İleride daha da teknoloji geliştikçe iş makinalarına rağbet artacak.
B3nce Türkiye de hiç bir sağlıkcı hak ettigi değeri görmüyor, sadece paramedikler değil. Bazıları daha fazla bazıları daha az sadece
İşim yok
Staj mı yapıyorsun çalışıyormusum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?