Iyi bir ogretmen olabilmek icin bunlara onem vermek mi gerekli?

Gorsel sanatlar ogretmeni olabilirim ama kaygilarim var. En buyuk korkum ogrencilerime iyi ornek olamamak. Eger ogretmen olursam genc bir ogretmen olacagim icin cocuklarla muhtemelen daha yakin olurum. Bende ki kotu ozelliklerin onlara islemesini istemiyorum.2. korkum ise yanlisikla onlarin yaninda uygunsuz bir soz soylemek. Ister istemez arkadas ortamlarinda kullaniyorum, o yuzden agzimdan kacirmam olasi. Aslinda sadece ogretmen olacaklarin degil, saygin bir insan olma yolunda ilerleyenlerinde dikkat etmesi gereken hususlar bunlar. Sizce bu konulara dikkat edersem saygi goren bir ogretmen olabilir miyim?

Iyi bir ogretmen olabilmek icin bunlara onem vermek mi gerekli?
Cevapla