27 yasinda 2 yillik moda tasarim ya da ic mekan tasarimi okumak mantikli mi? Okumamak icimde uhde kaldi?

Kucukken derslerim cok iyiydi, okumamis olmak icimde uhde kaldi. 2 yillik moda tasarim ya da ic mekan tasarimi dusunuyorum, ozel okullarda tam burslu geliyor (27 yasindayim) lutfen bana yorum yapin herkes cok gereksiz seyle ugrasiyorsun diyor. Ya da daha mantikli bolum oneriniz varsa alirim
27 yasinda 2 yillik moda tasarim ya da ic mekan tasarimi okumak mantikli mi? Okumamak icimde uhde kaldi?
Cevapla