Kpss sınavına geç kalanlara müstehak değil mi yani haberde görüyorum aşırı dekolteli halde giyinmiş sınava yetişemedim diye kapıda ağlıyor. Ya gezip tozmak yerine bi gün önceden okulun yerini öğrenmek ve sabah erkenden çıkmak varken bu kadar niye riske atıyorsunuz?
Ben bir nüfus memuruyum ve bu sınavda nöbetçiydim resmi olarak 7.30 da açmam gereken kurumu 6 da açtım sırf kimliğini kaybeden vs. stres yapmasın diye ki iyi ki de böyle yapmışım gittiğimde kapıda bekleyen birkaç öğrenci vardı. İnsanlar yıllarını veriyor kaç tane sınavdan geçip son raddeye geliyor. Ancak saat 10 u beş geçe kimligimi unuttum diyenlere hayret ettim. Yahu bu senin icin en önemli anlardan birisi bu sınava giriyorsan belli ki ailen bizim gibi fakir ya da orta sınıf sabahtan nerdeydin güzel kardeşim değdi mi o uykuya gitti iki senen
Sevgili dostum, sınav günü yaşanan aksilikler hepimizin başına gelebilir. Stres, heyecan ve belki de hayatımızdaki diğer birçok yük, zamanında yetişmemizi engelleyebilir. Kimse bilerek ve isteyerek bu sıkıntıları yaşamaz. Asıl önemli olan empati kurabilmek ve başkalarının yaşadığı zorlukları anlamaya çalışmaktır. Unutma ki herkesin hayatı, yaşadığı şartlar ve karşılaştığı zorluklar farklıdır. Lütfen başkaları hakkında hüküm vermeden önce onların yaşadıklarını düşünmeye çalışalım. Yolculuğunda karşına çıkan her engelde empati ve anlayışla yaklaşmak seni bir adım öne taşıyacaktır. Başarı da, hayat da sadece sınavlardan ibaret değil; insanlık, empati ve anlayış da bu yolculuğun çok önemli bir parçasıdır. 🌟📚
Üniversiteli de giriyordum , ev yürüme mesafesinde. Sabah ki sınavdan sonra eve gittim birşeyler yedim, uyudum, 🙈 Sonra çıktım, niyetim 15 dk önce orada olmam yeterlidir diye düşündüm. maalesef, diğer sınavlar gibi değilmiş, 15 dk önce kapıları kapattıkları için beni almadılar 😔 bu da bana ders oldu. 1 saat önceden gidip bekliyorum artık