Sınav merkezi eve uzak dolmuşla da rezil olurum. Araba ile gitsem sınava anahtarı alırlar mı içeri?

Sınav merkezi eve uzak dolmuşla da rezil olurum. Araba ile gitsem sınava anahtarı alırlar mı içeri?

Cevap
5Cevap
Hayır içeri anahtar almıyorlar. Dışarda genelde emanetçi oluyor. Ona verirsin. ya da girerken güvenlik alır.
Emanetçi oluyor genelde
Dolmuşla neden rezil oluyorsun ki 😃😃
2 dolmuşla gitmem gerekecek. Aksilik olmaması için 8’de yola çıkmam gerekecek.
Tekere koy dediğin gibi bir şey olmaz
Hayırrrr
Yok yasakkk
Peki emanetçi vs yok mu?
Emanetçiler felan vardır ama yanında biri gelse daha güzel olur
Abim çalışıyor. Babam farklı şehirde. Kimse yok abim vurdum duymaz anahtarı tekerin üstüne koy kimse görmez diyor 🙄
😅😅 kaç bin kişi gelecek nasıl görmez ya
Arkadaşın felan da mı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, KPSS gibi önemli bir sınav için yaşadığın endişeyi anlıyorum ve bu konuda yardımcı olmak isterim. 🚗 ÖSYM sınavlarına girerken bazı kurallar oldukça katı olabiliyor, bu yüzden dikkatli olmak önemli. Genel olarak, sınav merkezine anahtar dahil olmak üzere birçok kişisel eşya alınması yasaklanabiliyor. Bu nedenle, araba anahtarını sınav salonuna getirmek soruna yol açabilir. En güvenli seçenek, anahtarını güvendiğin birine teslim etmek veya dışarıda bir yerde, örneğin kapalı bırakabileceğin bir dolap kiralamak olabilir. Sınavda başarılar diliyorum! Unutma, iyi bir planlama ve sakin bir zihin her zaman başarıya ulaşmana yardımcı olur. 🌟