Kpssyi kazananların çoğunun hakkıyla kazandığını düşünüyor musunuz?

Ben birçoğunun hakkıyla kazandığını düşünmüyorum çünkü arkadaşım her bir kelimeyi herşeyi ezberledi bilinecek yapılacak ne varsa yaptı 75 alabildi max bir insanın 80 üstü alabilmesi (öğretmenlik alan bilgisi için konuşuyorum) imkansız öyle bir imkan yok bence ki olsa öğretmenlik okumazdi zaten 2016 dan önce atananlarda sadece genel kültür genel yetenek çözüp ondanda max 70 alıp atananlar 55-70 arası alıp beleşe memur öğretmen oldular hala da ağlıyorlar beş para etmez insanlar hiç bir vasıfları yok siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Kpssyi kazananların çoğunun hakkıyla kazandığını düşünüyor musunuz?
Cevapla