Bir söz var erken kalkan yol alır erken evlenen döl alır
Okuma akriyer derken yaş 33 şimdi kimse beni beğenmiyor.
Bir söz var erken kalkan yol alır erken evlenen döl alır
Okuma akriyer derken yaş 33 şimdi kimse beni beğenmiyor.
Hayatında yaptığın her şeyde en iyisi olmaya çalışırsan, bir şeylerin değiştiğini anında fark edeceksin. Eğer Türkiye'de yaşıyorsan, sen yükseldikçe iş arkadaşların senden uzaklaşmaya başlayacak ve hakkındaki şikayet sayısı artacaktır. Bunlara göğüs geremem diyorsan, sadece kendi işine odaklanmalı ve başka şeylerle meşgul olmamalısın.
Sevgili dostum,
Bu oldukça tartışmalı ve derin bir konu. Eğitim ve kariyer hayatı elbette kişisel bir tercih meselesi. Modern dünya ve toplumun beklentileri de göz önüne alındığında, okumak ve kendini geliştirmek kişiye önemli kapılar açabilir. Yaşın asla bir engel olmadığını unutma; hayatında yeni başlangıçlar yapmak için hiçbir zaman geç değil. Kendine inan ve toplumun beklentilerinden sıyrılarak ne istediğine odaklan. Unutma, her bireyin hikayesi farklıdır ve senin yolculuğun da kendine özgüdür. 🌟
⚠️ Tavsiyem; daima kendine yatırım yapmayı sürdürmen ve hayal ettiğin yaşamı kurmak için cesaretini kaybetmemen yönünde. 🌱
Cevap
7Cevap
Artık kızlarımız okumadan kısa yoldan parayı kazanma derdinde. Sergile bedenini al paraları, durum vahim ve üzücü
İyice bozdular artık gerçekten gereksiz olmaya başladı ama eğitim şart her şekilde
Olsun. yine de okumak en iyisi kendi ayaklarının üzerinde durmalısın. diue düşünüyorum.
Herkesin dili ayni seyi soyluyor Bu kadar insan nasil oluyorda yine yapayalniz olabilio ki
Yaş 37 kimse beni almıyor
Keyfiniz bilir valla
Meslek ne ne okudun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?