Daha atanmadim 25 yaşındayım.. telefon faturamı bile ödeyemiyorum napcam ben?

Abilerimden istiyorum zorla ödüyor gbiler hiç hoşuma gitmiyor. Köyde yaşıyorum bir işte de çalışamıyorum ihtiyaçlarım oluyor doğru dürüst alamıyorum abilerim 2 memur bide ben olsam verirdim onlar nden hiç düşünmüyor.

Daha atanmadim 25 yaşındayım.. telefon faturamı bile ödeyemiyorum napcam ben?
Cevapla