hoş geldin İşsizlik, hoş geldin 2x Akbil parası, hoş geldin Yetişkin tarifeli müze ziyaretleri.
Hüüü agliyciğimmmm
hoş geldin İşsizlik, hoş geldin 2x Akbil parası, hoş geldin Yetişkin tarifeli müze ziyaretleri.
Hüüü agliyciğimmmm
Asgari ücrete tecrübesiz işlerde çalış öncelikle ama tezgahtarlık veya reyon görevlisi gibi boş işler olmasın, nitelikli ve meslek öğrenebileceğin bir sektörde işe gir 3-4 sene işi öğren tecrübe kazan tabi aynı zamandan mesleğiyle ilgili sertifikaları topla 3-4 yılın sonunda artık dolgun maaşlara iş bulabilirsin bol şans. Şunu unutma artık diploma= çok para diye bir şey yok işverenler CV de tecrübeye bakıyor bu kişi iş yapar mı ona bakıyor
Bu ülkede kağıt parçası hiç bir zaman önemli olmadı şu an ilköğretim mezunları kendi işini yaparken üniversitesililer açlıktan muzdarip
@yetimkızı_ benim arkadaşım orta okul mezunu tornacı şu anda 47 bin maaş alıyor günde 10 saat çalışıyor hafta sonu tatil, ben Meslek yüksek okulu mezunu kaynakçıyım 60 bin TL'ye yakın maaşım var aynı şekilde günde 10 saat mesai haftasonu tatil, yaşım 27. Benimle yaşıt 4 yıllık üniversite mezunlarının çok büyük bir kısmı şu anda ya işsiz ya da kendini devlete atayım kafasıyla KPSS'ye hazırlanıyor ülkenin durumu bu. Sana tavsiyem dediğim gibi diplomaya takılma koluna altın bileziği takarsan yani bir meslek öğrenirsen güzel paralar kazanırsın bak ben kaynakçıyım dediğimde çoğu insan beni küçümsemeye kalkıyor özellikle kızlar ama altımdaki arabayı, gittiğim tatilleri görünce apışıp kalıyorlar şimdi 9. ayda tayland'a tatile gideceğim 1 hata, oradan da avustralaya'ya geçeceğim 1 hafta keyfim yerinde yani beyaz yaka mavi yaka boş işler
Seni kim küçümsüyosa halt ediyo
Sen bak keyfine onlarda seni izlesin
İşte aç aç
@yetimkızı_ demek isteğim şey şuydu bizim ülkede kol kas gücüyle çalışanları, zanaatkar ve ustaları böyle küçük görme gibi bir durum var, adam olmak kavramı, başarı kavramı 4 yıllık üniversite mezunu olmakla ve masa başı iş yapmakla bağdaştırılıyor birde sen üstüne alınma sözüm meclisten dışarı ama bizim Türk kızlarının çoğu erkekte ilk önce statüye bakıyor yani 4 yıllık mezun olsun, doktor olsun, avukat olsun, pilot olsun, mühendis olsun vs. zannediyorlar ki sadece bu meslek grupları güzel paralar kazanıyor halbuki ben bizim şirketteki makine mühendislerinden fazla kazanıyorum mesela tabi daha çok anlatılacak şey var ama boş ver dediğin gibi zaten kimseyi takmıyorum kendi keyfime bakıyorum ama umarım ülkemizdeki bu kafa değişir
@rediz4 rica ederim iyi şanslar kardeşim
Aynen bak keyfine
öncelikle tebrik ederim. ilk tavsiyem işe gir girme hemen bir AÖF bölümüne kayıt yap ve öğrenciliği devam ettir derim. iş konusunda da acele etme kendine zaman tanı ne yapmak istediğine karar verdikten sonra o alanda sertifika ve staj programlarına dahil olmaya çalış.
yani 1200-1300 verirsin döneminde ama öğrenci fırsatlarından faydalanarak her türlü kazançta olursun diye dedim
dönemlik veriliyor
rica ederim
6 sene tıp okuduktan sonra atama gelmeyince başka bir işe girdim beklemedim. Tıp bitince Göz doktorluğuna girmek istiyordum ama hayaller hayatlar diyelim. Tavsiye veremedim gönlünce olsun
Bir zanaat edin meslek edinebilecek. Ya da muhasebe filan öğren tanıdık firma var ise iş tecrübesi önemli diplomaya , kpss ye endeksleme asla hayatını derim
Cevap
48Cevap
bence iş bakın
Mezun olduktan 1 hafta sonra hiç beklemediğim birinden, hiç yapacağımı düşünmediğim iş teklifi aldım ve işe başladım. Ben 1 yıl boş gezerim sanarken 1 hafta sonra çalışan bir bireydim. Üstelik yapamayacağımı sandığım işte çok iyi olunca rakip firmaya daha iyi maaşla geçtim. Şu an mezun olalım tam 1 yıl, 1 hafta oluyor. Hayat senin planladığın şeyler değil, sen plan yaparken başına gelen şeylerdir işte…💌
Ay ne iş yapıyorsun ki bölümün ne
Umarım bu birçok kişiyi bulan bi hadise olur ve umarım daha güzel Bi alanda çalışırsınız ikiniz de
Yetiştirmek üzere alınan işlere başvur. İlk başta 3 e 5 e bakma pek. Geliştikçe iş teklifleri sana gelecek merak etme. Çok çalış ama hakkını ezdirme. Ezdirmeyecem diye de cadılık yapma. Çok politik hallet her sorununu
Kariyer. com gibi sitelere cv bırak. Ben mühendisim. İlk işim o siteden olmuştu. Cv'mi beğenip aramışlardı gitmiştim.
Bilmiyorum bana 1 hafta içinde teklif gelmişti
Ben başvurmamıştım yani onlar teklif etmişti. Hatta 2 tane geldi gittim görüştüm ben beğenmedim. Üçüncüye tamam dedim. CV'ni hazırlarken iyi doldurmamışsındır
Hayırlısı. Beğeneceğin bir iş bulman dileğiyle...
Mezun olduğun gibi akbil bitmiyor sene sonuna kadar devam eder. Benimki iki sene sürmüştü 😅
Hayırlı olsun kol gibi girecek ve zevk almayacaksın acı çekeceksin hayat her fırsatta vuracak tokadı hayat yeni başlıyor Türkiye'de mezun bir işsiz demek berbat ötesi
Kendine uyabilecek bir iş bulana kadar evden satisini yapabilecegin bir seyler bul. Yani onun kazancini yine ona döndür ki iş hacmin artsin. Belki bakarsin ileride kendine bir iş kurarsin.
Bi ofiste iş bul önce. Sen gibi bi arkadaşım vardı o şu an gayet güzel kazanıyor. Hangi ilde yaşıyorsun?
Özel sektör insanın ömrünü yiyor devlet desen atama yok kendi işini yapıcan sermaye yok nasıl olucak bu işler
A101 ya da BİM'e başvuru yapabilirsin yani diplomalı işsizlerin ilk tercihi sanırım😅
Aile evine dönüyorsan psikolojin manyak bozulacak. Dirayetli olmalısın
Yapmak istediğin alanı seç geliş farkındalık yarat kendinle ilgili
Eğer iyi bir bölümden mezunsan kısa sürede bulursun.
istediğin alan ne teklif aldığın alan ne
Hakkında hayırlısı, umarım istediğin gibi olur her şey.
kendini geliştir, mesleğin ya da mesleğinin yan dalıyla alakalı.
Kendi dalınlada ilgilen, yan dalıylada ilgilen ama her alanla kendini geliştir bölüm nedir
Pdr, geniş bir alanı var belki 18 senedir işin içindeyim kısmen geliştikçe kazanabileceğin çevre edinebileceğin iş aslında hayırlısını dilerim.
Ben hastasıyım, ama doktorlar bir şey belirtmeye belirtmeye sallaya sallaya insanı kendi kendimi tedavi ediyorum o sayede belki öğrendiklerimle bi dolu kitap olur :)
Ben 31 yaşındayım üç senedir iş bulamıyotum. Başarılar dilerim
Pdr den de issiz kalmazsin abi git yuksek lisansini yap kendine kucuk buro ac
Pdr okumak zor mu
Oyle ben de psy okuyorum zorlaniyorum
Klinik psikoloji
Evet pahali valla devlete alimda yok zaten. Ne olur bilmiyorum
Asfdg ben de ilk mezun olduğumda mezun olduğuma sevinemeden, artık bir işsiz olduğumu söylüyordum. Akbili fazla basmamak ve öğrencilik nimetlerinden faydalanmak için yüksek lisansa başlamıştım 😂
26 yaşında mezun olduysanız hayat gerçekten zorlayıcı olabilir.
Allah Türkiye deki öğrencilere yardımcı olsun ya ülkeyi terk et bence arkana bile bakma
Üniversiteli işsiz 1 😂. İş bulup çalışmaya çalışacağına. yurt dışı imkanın varsa kaç kurtar kendini
işinde gücünde düzgün birini bul beraber birikim ve yatırım yapın.
Mezun olmak için Temmuz ayı geç değil mi?
Olumsuz düşünme, is basvurulari yap. Kendine güvenirsen daha rahat is bulursun.
Ben de 4 yıl işsizlik sürecim oldu ama şükür sonra kazandım. Çok çok zorlul çektim
Hiç zaman kaybetmeden bir işe gir deneyim kazan şiddetle tavsiye ederim
İnşallah bir an evvel çıkar karşına. Bu süreçte işi öğrenmek için kendi alanında ki işlerde belli süre ile stayer gibi çalışıp işi öğrenebilirsin. Diğer bir seçenekte farklı bir alanda çalışmaya başlayıp kendi alanında iş aramaya devam edebilirsin. Ne mezunusun?
inşallah
Koca bul evlen ben 100 bin maaşı olan bir doktor buldum evlenicem evde rahat rahat iki kişi olucaz zaten o çalışırken ben KPSS ye hazırlanıcam yani evde tek başıma benim aile evi biraz sıkıntılı da aile evinde çalışılmıyor odam bile yok
Bu ülkenin okumuş enayilere de ihtiyacı var:d
Okunuşları çekemeyen bir cahil daha
Önce yazmayı öğren sonra muhatabım olursun. Çömez mezun.
Ahahah benim kazandığım okulları kazanamayacak biri gelmiş muhatapliktan bahsediyo
Postaci postacı, benim teslimatlara da bı el at ;d
8 postaya dayanabilirsen atayım
bölüm neydi işsizdaş
eem benimde
Bölümün nedir bulursun
Univ de hiç çalışmadı isen, geçmiş olsun.
Gel bi tabure çek gel çay içeriz jsjsjsjsj
Oralet yaptıralım kivi muz 😅
Kazın götü buza değdi dost
Ne bölümü bitirdin
Sende benim gibi yeniden sinava gir :))
Eee o da dogru ama yapicak bir sey yok kpss gircen mi
Halledilir ya kpss ye gir cidden Hic vakit kaybetme ben 4 yil kaybettim yine ders çalışıyorum keske ozele hoc bulasmasaydim
Yani git gör yine özeli icinde kalmasin ama kesinlikle kpss calis derim. Ben normal gy gk dan gircem
Maliye senin
Atamasi nasil onun
Hee anladim evet bolumler fark ediyor ya ama bence yaparsın ya cidden hayat cok zoe ve cok calismak gerek. Sen bence bir an once ozele basla ve kendin karar ver pek memnun kalacagini sanmiyorum
Sen şimdi naneyi yimedin mi
Geçmiş olsun asıl macere şimdi başlıyor
Benimle aynı kaderi paylaşıyorsun.
İyice KPSS'ye çalışmanızı
iş bulmanızı tavsiye ederim.
Hayırlı olsun. Hangi üni hangi bölüm?
İş bak hemen tekntavsiyem
Bisiklet Sürmek gibi seni bırakmazsa öğrenemezsin
Gezip eğlen stres yapma 😅
Hadi hayırlı olsun. bulursun umarım kalbine göre
Hahaha yüksek lisans yap
Hazır ol KPSS belası üstüne cokucek eksik söyledin
Ne bölüm mezunu olduysan o meslekte iş ara
Baba parasını ye boş ver.
Hangi bölümden mezun oldun?
İyiymiş aslında neden işsiz kalasın?
Okul en rahatı
Ben hep işsizim gençliğim hep işsiz geçti
Daha dur neler olacak
hangi bölüm
Bime a101e Şoka girme. Girme. Yapma.
Sakın a101e şoka bime sakın girme demiş miydim bu arada?
Hangi bölüm
Hemen bime alalım işe
Acele iş bul
Meslek ne sayın işsiz
Ne mezunusun
Yaşlanıyorsun
Strese karşı koyun
bime cv ver
iş yoksa kendi işini yaratıcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?