Radyoloji (tıbbi görüntüleme teknikleri) okuyan ya da çalışan var mı?

Bu bölümü seçmeyi düşünüyorum, maaş ve iş bulma konusunda sıkıntı yaşarmıyım diye tereddütlüyüm bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim.
Radyoloji (tıbbi görüntüleme teknikleri) okuyan ya da çalışan var mı?
Cevapla