Uzun zamandır işsizdim, İşe girdim mutsuzum?

Alanım radyoloji aslında iş bulamadım diye farklı alanda olur dedim ik ya. Demez olaydım danışma işine girdim fakat sekreterlik işi çok karışık prosedür sigorta yatış çıkış vs. Zorlanıyorum bugün ik ya gittim bölüm değişikliği için ik daha yeni girdin ama sen vs yaptı.

Kızlar da diyolar ki işi öğretmekten sıkıldık öğretiyoruz istifa ediyorlar diyolar ama işleyişi bilmediğim için zorlanıyorum sizce ne yapmalıyım?

Kizlar hızlı hızlı klavye den geçiyor nasıl not alcam bana bi yol gösterir misiniz?

Uzun zamandır işsizdim, İşe girdim mutsuzum?
Cevapla