Beyaz yakalı olup hala full OFISTEN çalışan var mı?

Her gün Kucukcekmece den Mecidiyekoye gidiyorum :(((

10 ay oldu , gerçekten çok yoruldum. Yöneticinin altında arabası, evi de aman aman uzak değil. Ekipteki çocuk desem 1 durak.

Olan bana oldu, her gün o kadar yoruluyorum ki anlatamam. Bir de şirkette hybrid var ama bize kullandirmiyor

Güncellemeler
1 yıl
Gncl
Güncellemeler
1 yıl
Havlayanlar giremez
Beyaz yakalı olup hala full OFISTEN çalışan var mı?
Cevapla