Ders çalışmayı sevenler nasıl seviyor ya da bir insan doğuştan zeki olabilir mi?

Benimle aynı ilkokulda okumuş biri , okuduğumuz okul mahallenin kötü okullarından biriydi. Ve benimle aynı okulda okumuş sınıf arkadaşım üniversiteye geldiğinde Galatasaray Üniversitesi'nde okudu. Şimdi size soruyorum benimle aynı kötü okulda eğitim gören biri nasıl bu kadar başarılı olabilir? Sürekli ders çalıştığı için mi sizce? Ya da doğuştan gelen bir zeka mı? Ayrıca sürekli ders çalışarak diyecekseniz sürekli ders çalışan insanlar nasıl bunu başarıyor? 30 yaşındayım ve okul hayatıma dair çok pişmanlığım var. Lise zamanı sürekli test çözüp konu çalışırdım şimdiki aklım olsa, böyle diyorum ama eminim yine yapamazdım çünkü hep sınavlara son dk çalışan biriyim. Sizce bu durum nasıl oluyor böyle? Ders çalışmayı seven nasıl seviyor nasıl başarılı olunuyor? Yoksa tamamen üstün zeka ile ilgili bir durum mu?

Ders çalışmayı sevenler nasıl seviyor ya da bir insan doğuştan zeki olabilir mi?
Cevapla