Kimliksiz güvenlik elemanı ilanları? Gözetim danışman elamanı?

arkadaşlar böyle birşey varmıdır gerçekten güvenilirmidir..
bir kaç yerle telefondan görüştüm..
aldığım cevaplar şu şekilde?

kursa önce başvurunu yapıyorsun 200 tl gibi bir para alıyorlar senden
ve senin adına emniyete başvurup kursa kayıt olmuş oluyorsun..
ondan sonra seni anlaşmalı oldukları projelerden birisine gözetim danışman elamanı olarak gönderiyorlar. ve çalışmaya başlıyorsun bu şekilde 1000 tl maaş + ssk + yemek vs ile
ondan sonra derslere girme zorunluluğu yokmuş kursta... ama atış talimine gitmek zorunluymuş sadece
ve sınava giriyormuşsun sadece... ve yılbaşına doğruda güvenlik kimlik kartını alıyormuşız

toplam olarak ta 200 peşin 290 3 taksit.. şeklinde oluyormuş.. en sonunda sınavdan geçersem emniyyette harcını ödeyip kimlik kartını alıyormuşum..

kafama takılında biliyoruzki kimliksiz elman çalıştırmak yasak güvenlik olarak..
sizce bu olay sadece kursa kaydetttip dolandırmak amaçlımı yoksa gerçekten doğrumudur

bilen ya da bu şekilde kimlik alan var mı aramızda acaba *?
Kimliksiz güvenlik elemanı ilanları? Gözetim danışman elamanı?
Cevapla